סל קניות
שירות לקוחות והזמנות 02-6733608
קטגוריות
תפריט

כמה אוכל צריך לתת לכלב?

כמה אוכל צריך לתת לכלב

הבאתם חבר חדש הביתה ושאלתם את עצמכם איך אני יודע איזה אוכל לתת לו, מתי להאכיל אותו וכמה אוכל לתת לו? דבר ראשון שחשוב שתדעו, אין תשובה חד משמעית לכל השאלות האלה והתשובות משתנות בהתאם לצרכיו של כל כלב, אבל אנחנו פה לעשות לכם סדר ולהביא לכם את כל המידע שאתם צריכים.
 

איזה אוכל אני צריך לתת לכלב שלי?

כשבוחרים מזון לכלב יש כמה פרמטרים שצריך להתייחס אליהם:

  • גיל:

    צריך לבחור מזון שיתאים לשלב החיים של הכלב: גור, בוגר או מבוגר. חשוב מאוד במיוחד לגורים להביא אוכל שיעזור להם להתפתח באופן תקין ובריא.

  • גודל ומשקל:

    שקי המזון בדרך כלל מותאמים גם לפי גודל ומשקל הכלב. שימו לב שאתם מביאים את האוכל הנכון לכלבכם ושלא יהיה לו קטן או גדול מדי.

  • מצב גופני:

    אם הכלב סובל מנטייה לעודף משקל או שהוא עושה הרבה פעילות, חשוב להתאים את סוג האוכל הנכון בכדי שיענה על כל הדרישות הבריאותיות שהוא צריך.

  • מצב בריאותי:

    אם הכלב סובל מבעיה בריאותית כלשהי מומלץ להתייעץ עם ווטרינר שיציע לכם את סוג המזון הרפואי לטיפול בבעיה.
     

כמה אוכל אני צריך לתת לכלב שלי?

אחרי בחירת המזון לפי הפרמטרים תוכלו לראות על גבי האריזה את כמויות ההאכלה המומלצות ליום. אם כשהכלב מסיים לאכול נשאר אוכל בקערה חשוב להחזיר אותו בחזרה לשק לשמירה על טריות. בפעם הבאה שמאכילים את הכלב יש להתאים את כמות המזון שנותנים לו לפי הכמות שאכל. לא צריך לדייק בדיוק לפי ההמלצה אבל כן להישאר בטווח של עד 30% מהכמות הרשומה. חשוב לשים לב שהכמות המומלצת על השק היא ליום ולא לכל ארוחה. אז זכרו לחשב לפי כמות הארוחות שהכלב אוכל.
 

כל כמה זמן אני צריך לתת לכלב שלי לאכול?

כמות הפעמים שצריך להאכיל כלב ביום משתנה בהתאם לגילו והתפתחותו, וגם כאן אין נוסחה מדויקת כמה הוא צריך לאכול ביום. ההמלצות הכלליות מציעות לכלב עד גיל ארבעה חודשים 4 ארוחות ביום, בארבעה חודשים שלאחר מכן 3 ארוחות ביום ואחרי התקופה הזאת 2 ביום. זכרו אבל שיש להתאים את כמות הארוחות לפי התפתחותו של הכלב ובהתאם להמלצות הווטרינר.
  

מה לעשות אם הכלב שלי לא אוכל טוב?

זכרו שכלבים כמו בני אדם שונים אחד מהשני וכל אחד צריך את ההתאמות שלו. אם הכלב רזה מדי, נוטה לעודף משקל או סובל מכל בעיה אחרת חשוב לפנות לווטרינר שיעזור עם המלצות להתמודדות עם הבעיה ובחירת אוכל מתאים.
אם יש לכם עוד דברים שהייתם רוצים לדעת אתם מוזמנים לפנות אלינו, אנחנו פה בשבילכם.

 

קרדיט תמונה: Kabo on Unsplash

אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור